Nekad GuzGo | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepe

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199274967408/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? GuzGo#3906

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Erik svensson och han är 23 år. Han hade en bra uppväxt och hans mamma och pappa hade varit snälla mot han. Hans pappa dog av altsaimer tidigt men hans mamma lever fortfarande. Han älskar att spela fotboll och hans favorit mat är hamburgare. Hans mål är att få ett jobb som han gillar och leva ett bra liv. Han öskar att ha ett jobb och bli medborgare. Hans favorit efterrätt är hemmagjord kladdkake glass.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna få jobb som t,ex polismyndgheten. och när man är medlem så kan man göra mer saker och jag kommer bidra med bra rp nivå så att det blir roligare för andra personer och inte förstöra rp nivån för mycket för då blir det tråkigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå så att servern inte blir lallig och tråkig. Jag vill göra unive till en server som har hög rp nivå och jag kommer försöka göra rp nivån bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte är egoistisk och att man kan göra så dem andra har kul.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern innan lämnade och nu är jag tillbaka igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka