Nekad GuzGo | Chef-jobb ansökan | [Gripen Taxi AB] | [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pepe

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? pepe_on_top

Hur gammal är du? 12 fyller 13 i år

Hur länge har du spelat på Unive? 2021 eller 2022 började jag och sen tog jag paus och kom tillbaka 2024 januari eller februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill att få ledningen att de jobbar bra och effektivt. Jag kommer också att granska hur folk jobba ibland och sånt. Jag vill att rekryteringen ska anställa kompetenta personer som både kan om jobbet och inte bara anställer folk för att de är en vän eller för att vi behöver anställda. Jag vill att de som jobbar faktiskt kan jobba och sköter sig. Jag kommer också se till att vi får flera i ledningen och att jag kommer se till att ledningen är kompetenta. Jag kommer också hålla möten om vi har något att ta upp. Jag kommer se till att också hålla möten för upphöjningar och lednings möten. Sen hade jag också sett till att vi har aktivitetskontroller för att se till så att aktiviteten är bra. De som ej svarar på kontrollen kommer att få sparken direkt utan varning. Sen vill jag att rekryterarna också är kompetenta så att de inte är lalliga. Sen är jag en som absolut inte gillar korruption. Om jag ser någon som gör fel som korruption som att ta ut från kassan så kommer det tas åtgärder. Inte bara sparken men också p ban från staffs. Jag vill också att alla anställda inte glömmer att skriva när de var i tjänst. Om jag ser någon som ej rapporterar in eller är aktiva så kommer jag ge de varningar för att se till så att de vet att någonting kommer hända. Sen vill jag att de som har tillåtelse att ge roller också dokumenterar att de har gjort det annars åker de på varningar. Mina mål är det här skulle jag säga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att inte har något på taxi men har varit ledning på flera jobb och vet hur man styr och sånt. Jag har koll på ganska mycket sådana här lednings saker som behövs göras.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt. Kan vara 1-3 timmar i vardagen och 2-5 timmar på helgen men kommer också att alltid vara aktiv på discord om någon har en fråga eller behöver hjälp.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag alltid för Unive on top

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig i livet.

Har du läst våra Regler? Ja det är positivt

Nekad, Utveckla följande punkt: Vilka erfarenheter har du inom jobbet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka