Accepterad GuyWithAnApartment | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GuyWithAnApartment

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? GuyWithAnApartment#0349

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2003

Berätta om din karaktär. Namn: Sven

Ålder: 20

Bakgrund: Efter att ha levt 20 år med sina föräldrar som missbrukade hela hans liv. En dag så dog morsan av en överdos och pappan nonchalant tog hennes saker och börja ta de, efter en sån traumatiserande upplevelse så valde sig sven att lämna det livet bakom sig och ville göra staden bättre. Han visste inte hur än men han ville bli polis, men först var han tvungen att lära sig vara en vuxen människa, genom att jobba och lära sig köra innan han var redo för ett sådant tufft yrke.

Känslor: Sven är väldigt emot kriminalitet när han växt upp, han såg ner på det väldigt mycket speciellt narkotikamissbruk. Sven är en driven och logisk tänkande person som känner sig skyldig till världen att hjälpa den förbättra sig, man kan kanske säga att de var något övernaturligt som sa de till honom, men de bara en spekulation.

Intressen: Sven har alltid varit intresserad i polis och militärutbildning, han bruka alltid kolla videor på sin samsung 3 galaxy när han växt upp och var alltid fascinerad i deras arbete, inte för att skjuta på folk men för att hjälpa och skydda sitt land. Sven tycker också om bilar, massa olika bilar också, sport bilar, street cars, stora pansarfordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan helt enkelt bidrag en ny person till rp'n. en som kan vara aktiv vid kvällar men även dagen också. Även om jag är ny till att spela gta 5 rp så har jag stor förståelse av rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja de innebär ju att den andra kan vinna och att man inte ska göra en stor grej av de eller försöka slingra sig ur det. Om nån har en stridsvagn och riktar den mot dig såklart du kommer lyssna på vad den säger och inte börja skjuta eller hoppa på stridsvagnen. Man kan också tänka att de lite failrp

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på google, sökte helt enkelt upp "bra svenska gta 5 rp servers"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka