Nekad gusten234 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gusten234

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Piggelin#9517

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär Heter Rafael och är 29, han kommer från Skåne och är väldigt rolig, han är ute efter mycket vänskap och alltid Aktiv hos sina vänner.
Denna Killen har stora framtidsplaner för sitt liv som vuxen, han kommer att skaffa boende samt bil m&m
jag kommer aldrig göra något Extremt olagligt då Johannes kommer hålla sig på en bra nivå
Johannes har en bror som heter Anders Karlsson som är 32 år gammal
Johannes kommer vara ute mycket med sina vänner i den sociala miljön och han är ingen stressad person som är ute efter bråk. Rafael har alltid haft intresset som polisen så han tog en intervju och så har han klättrat sig ända upp till assistens 4års, så just nu väntar han på kommissarie intervju för att se om han är tillräckligt kompitent, johannes har stora drömmar inom polisen, hans största dröm är att gå med i FRI

Vad kan du bidra med till serverns RP? I en seriös rollspelssituation skulle jag vara social och hjälpsam mot andra. Om någon förstörde eller bröt mot rollspelsreglerna utan anledning, skulle jag rapportera det till administratörerna för att få hjälp att hantera situationen. Jag värnar om en positiv och respektfull rollspelsmiljö där alla kan njuta av spelet utan obehag. Mitt mål är att samarbeta och skapa en rolig och trygg upplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Oavsett utfallet av ett scenario är det viktigt att ha kul, även om man förlorar ibland. Att fortsätta delta och bidra till en positiv spelupplevelse för andra är viktigt, även om man personligen inte tycker att scenariot är så roligt. Det handlar om att visa respekt och skapa en gemenskap där alla kan ha en bra tid.

Hur hittade du Unive? polare som kör och streamers

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka