Nekad Gustavofring | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustavofring

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustavo fring

Vad är ditt discord namn? boootlla

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Gustavo Fring 21 år är en komplex karaktär
I sin ungdom växte Gustavo upp i Chile, där han bevittnade korruption och orättvisor som drev honom till att drömma om makt och kontroll. Hans familj kämpade ekonomiskt, och han såg hur svaga människor utnyttjades av dem med makt.
En dag, efter en traumatisk händelse där en nära vän blev dödad av ett kriminellt gäng, började Gustavo planera sin väg till makt. Han insåg att han behövde mer än bara utbildning; han behövde nätverk och resurser. Han började arbeta på en lokal restaurang, där han lärde sig affärer och skapade kontakter.
Parallellt med sitt arbete började han utforska den undre världen, först genom att sälja små mängder droger för att förstå marknaden. Med tiden byggde han en omfattande affärsstrategi och insåg att han kunde kombinera sin legitima verksamhet med kriminella aktiviteter för att skapa en täckmantel.
Gustavo Fring blev en mästare på att blanda lagligt och olagligt. Hans ambitioner drevs av en kombination av hämnd, makt och viljan att skydda de svaga, även om hans metoder var brutala. I hans ögon var han inte bara en brottsling; han var en affärsman som hade ett mål att uppnå – att bli den mest inflytelserika personen i sitt område, oavsett kostnaden.
Således föddes myten om Gustavo Fring, mannen som balanserade på gränsen mellan laglighet och kriminalitet, alltid med ett kallt, beräknande leende. Gustavo Fring har flera intressen som bidrar till hans komplexa karaktär:
Affärsstrategi: Han är en skicklig affärsman och älskar att analysera marknader och strategiskt planera sina nästa steg. Hans legitima verksamhet, inklusive snabbmatkedjan Los Pollos Hermanos, är en viktig del av hans image.
Kontroll och makt: Gustavo är fascinerad av maktdynamik, både inom affärer och i den kriminella världen. Han är alltid noga med att ha kontroll över sina omständigheter och sin omgivning.
Matlagning: Som en del av sitt restaurangimperium har han en passion för mat och kvalitet. Han värdesätter hantverket bakom god mat och använder det som en del av sin strategi för att bygga förtroende.
Planering och precision: Gustavo uppskattar detaljer och noggrant utförda planer. Han gillar att tänka flera steg framåt och förbereda sig för alla eventualiteter.
Hemligheter och mystik: Han har en förkärlek för det dolda och oåtkomliga, och han njuter av att hålla sin sanna natur och sina avsikter i skymundan.
Hämnd: Tidigare trauman har skapat en drivkraft i honom att söka hämnd, vilket påverkar många av hans beslut och relationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Karaktärsutveckling: Jag kan hjälpa spelare att utveckla sina karaktärer med bakgrundshistorier, motivationer och relationer.
Scenariotänkande: Jag kan ge förslag på intressanta scenarier, konflikter och plot twists för att hålla berättelsen dynamisk och engagerande. Dialog och interaktion: Jag kan hjälpa till med att skapa realistiska och intressanta dialoger mellan karaktärer, vilket kan fördjupa interaktionen. Världsbyggande: Jag kan bidra med idéer för att expandera spelvärlden, inklusive platser, kulturer och historia. Kreativ inspiration: Jag kan ge inspiration till nya idéer, teman och händelser som kan utvecklas inom spelet.
Regelsupport: Om det finns specifika regler eller system kan jag hjälpa till att tolka och implementera dem på ett smidigt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man skapar en berättelse där man prioriterar den andra spelarens framgångar och upplevelser. Här är några aspekter av detta:
Collaborativ berättande: Istället för att bara fokusera på sin egen karaktärs mål, hjälper man den andra spelaren att nå sina mål. Det skapar en mer engagerande och dynamisk berättelse.
Dramatisk spänning: Genom att ge motparten möjligheter att lyckas kan man öka den dramatiska spänningen och göra berättelsen mer intressant. Utmaningar som leder till triumfer kan bli minnesvärda ögonblick.
Relationer och dynamik: Genom att stödja den andra spelarens karaktär kan man bygga starkare relationer mellan karaktärerna, vilket ger djupare känslomässiga investeringar i berättelsen.
Gemensam tillväxt: Båda spelare kan växa och utvecklas genom interaktionen, vilket gör att berättelsen känns mer organisk och levande.Det handlar om att skapa en balans mellan att driva sin egen berättelse framåt och att ge utrymme för andra att göra detsamma. Det kan leda till mer meningsfulla och minnesvärda upplevelser för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a. Bidragande Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. b. Ansvar Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. c. Utveckling Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ingen personlig erfarenhet av att spela rollspel, men jag har omfattande kunskap om olika rollspelsystem, mekanik och berättande tekniker. Jag kan hjälpa till med att förstå regler, skapa karaktärer, bygga världar och ge tips för att förbättra spelupplevelsen. Om du har frågor eller behöver inspiration för ett specifikt spel, är jag här för att hjälpa!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Flexibilitet: Jag kan anpassa mig till olika spelstilar och teman, oavsett om det handlar om fantasy, sci-fi eller nutid. Kreativitet: Jag älskar att hjälpa till med idéer för karaktärer, berättelser och plot twists, vilket kan bidra till en mer engagerande spelupplevelse. Lyhördhet: Jag är bra på att lyssna på spelarnas behov och önskemål, vilket gör att jag kan ge stöd som är skräddarsytt för gruppens dynamik. Samarbete: Jag trivs i samarbetsinriktade miljöer och kan hjälpa till att främja en positiv och inkluderande atmosfär. Kunskap om spelteori: Jag kan förklara och hjälpa till med olika system och regler, vilket kan underlätta spelets gång och säkerställa att alla har roligt.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka