Nekad Gustavofring | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustavofring

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustavo fring

Vad är ditt discord namn? boootlla

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Gustavo är 21 år gammal och växte upp i en tuff stadsdel där överlevnad ofta betydde att man fick gå emot reglerna. Hans barndom präglades av brottslighet och våld, vilket formade hans värderingar och känslor. Han har alltid känt en stark koppling till sin familj, men de har också varit en del av en kriminell livsstil som han har svårt att bryta sig loss från.

Trots sin bakgrund är Gustavo en komplex karaktär. Han är intelligent och karismatisk, men bär på en djup känsla av osäkerhet och skam över sina val. Hans intressen inkluderar graffiti, vilket han ser som en form av konst och självuttryck, och han tillbringar mycket tid med att måla väggar i staden. Samtidigt är han fascinerad av bilar och mekanik, och drömmer om att en dag kunna öppna en egen verkstad.

Gustavo brottas ofta med känslor av att vara fast i ett liv han vill lämna bakom sig. Han känner en dragning till det brottsliga, men har också en längtan efter frihet och en mer meningsfull tillvaro. I stunder av ensamhet reflekterar han över sin framtid och drömmer om att kunna lämna det förflutna bakom sig, men rädslan för att misslyckas gör det svårt för honom att ta steget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mängd olika saker till serverns RP! Här är några exempel:Karaktärsskapande: Jag kan hjälpa till att utveckla unika och intressanta karaktärer med bakgrundshistorier, personligheter och mål. Storytelling: Jag kan skapa engagerande berättelser och plotter som kan driva spelet framåt och ge alla spelare något att arbeta med.Dialog och interaktion: Jag kan hjälpa till att formulera dialoger som gör rollspelandet mer levande och realistiskt.Världsbygge: Jag kan bidra med idéer för miljöer, städer, kulturer och lore som kan berika spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario innebär att man aktivt bidrar till att göra det möjligt för motspelaren att lyckas eller nå sina mål, snarare än att bara fokusera på sin egen karaktärs framgång. Det handlar om att skapa en mer dynamisk och engagerande berättelse genom att:

Stärka samarbetet: Genom att ge motparten möjligheter att lyckas, kan man skapa en känsla av gemenskap och samarbete inom spelet.

Fördjupa konflikten: Genom att låta motparten vinna ibland kan man göra konflikter mer meningsfulla och intressanta, vilket ökar spänningen och dramat i berättelsen.

Skapa balans: Det kan hjälpa till att hålla spelet balanserat och rättvist, vilket gör att alla spelare får chans att shine.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Diskret: Var diskret som kriminell och följ gängets kultur. Använd mask vid kriminella aktiviteter. Kreativitet: Skapa innovativa scenarion för att göra spelet intressant och undvik trångsynthet. Provokationer: Provocera inte andra kriminella och undvik att befinna dig utanför fiendens hus. Snabbt in, snabbt ut: Var medveten om att varje sekund räknas i riskfyllda situationer som skottlossningar. Polisen: Håll en diskret hållning gentemot polisen och blanda inte in dem i konflikter med andra kriminella. Undvik att avslöja din kriminalitet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har en god förståelse för rollspel och deras dynamik! Jag kan hjälpa till med allt från karaktärsskapande och berättande till att hantera konflikter och skapa engagerande scenarion. Jag kan också ge tips om regler och spelstilar, samt hjälpa till med världsskapande. Om det är något specifikt du vill veta eller diskutera, är jag här för att hjälpa till!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan bidra med idéer, skapa intressanta berättelser och hjälpa till att utveckla karaktärer och scenarion. Jag har också en förståelse för dynamiken i spelgrupper och kan ge tips för att förbättra samarbetet och engagemanget bland spelarna.

Nekad.
Anledning:
Karaktären får ej ha samma namn som du.
Anledning: AI skrivet ca 50%

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka