Nekad GustavBoi4 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GustavBoi4

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? GustavBoi4

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2009

Berätta om din karaktär. han heter Greg Enlund och är 26 år gammal. när han var liten byggde han intresse för fiske och bilar. han var alltid med sin pappa medans man meckade med bilar. samt var han ute och fiskade då och då. han har inga känslor förutom sina närmaste vänner och sina bilar. hans mamma var inte med i uppväxten och hans pappa gick bort när han var 21. Greg har varit i Afrika och bott där i några månader han bodde i ganska fint hus men observerade urbefolkningen och alla djur i Afrika. han var extra intresserad av elefanter och deras enorma storlek och tyngd. han har alltid velat jobba med bilar vare sig det gäller försäljning eller att meka med dom. hans drömbil är en Bmw Mansory m5.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ökad Roleplay eftersom jag har en del Roleplay erfarenheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att alla ska ha roligt eller så bra som möjligt och att man inte bara ska gå på det som gynnar en själv bäst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yepp jag har förstått många av reglerna eftersom det är som verkliga livet, kanske inte kan alla namn som Random Death Match- att man inte springer/åker runt och dödar spelare utan anledning, Copbait- Locka till sig polis/försöka få polis efter sig, Nlr- att man inte kommer ihåg sitt förra liv efter man dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja en del

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? drivande person, tar viktiga/roliga saker på allvar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka