Nekad Gustav Yarre | Beslut Överklagan [Jonte.1, Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Ditt discord namn: itesh762

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad för typ av beslut gäller det? kriminell roll + ban

Vem/vilka tog beslutet? Jonte.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag inte hade social rp efter att det kommer nog och vdmar mig det var dzync men är 100% på att det var med meningen för det är inte jätte svårt att dzynca och sedan efter han körde på mig så skjöt ja mot honom eftersom att han visste att jag hade vapen på mig för ja skjöt en person innan det för han försökte ta min hoj. Sen tog ni bort min krim roll för att jag råkade lämna krim discorden väldigt konstigt av er

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom om det kommer någon och kör på en som är medveten om att man har vapen på sig och sedan blir förvånad över att man skjuter mot dem så ska man inte få ban för det. Hade jag inte skjutit mot honom hade han försökt råna mig på mina saker.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l7Eb9mtYoXQIPaBeP?invite=cr-MSxqSFgsMTY3MDAzOTI4&v=20 du kan klart och tydligt se på detta klippet att han visste att jag hade vapen och ändå väljer att vdma mig och sedan blir förvånad för att jag skjuter.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du hade inte en kriminell roll sedan tidigare, du råkade ju som sagt lämna krim dc enligt dig. Därav finns det inget du kan överklaga angående beslut om

Skall hänvisa denna beslut överklagan till kriminell ansvariga o se vad de tycker o kollar ifall du har fått indragen krim.

Bra gjort av dig att så fort du ser en krim roll i vanliga discorden som inte är med i kriminell discorden så tar du bort den direkt intelligent!!!

Har inte rört din krim roll, så kom inte o förnedra en. Vi kan lika gärna stänga denna beslut överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka