Accepterad gussse | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gussse

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199382771148/

Ditt Hex-ID: steam:110000154c9b5cc

Vad är din discord tagg? Gusse#8321

Vem var det som bannade dig? QueenTiki

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att vi flög ganska högt upp i luften efter har blivit pittade av två bilar sen så trodde de att jag inte rpa på skador fast jag gjorde det när det var jag som satt kvar i bilen och rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi blev jagade av två bilar och sedan pittade så vi flög sen så landade vi och jag satt kvar och rpa på skador medans de andra i min bil samt de som pitta oss inte rpa på skador bara hoppar ut och börjar skjuta. Jag satt där och skrek att jag hade ont och grejer och efter ett tag så hoppa jag ut efter har skrikit klart om att jag hade ont jag kanske glömde /me men jag satt och skrek att jag hde ont.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja båda och då jag tycker att jag rpa på skador medans de andra inte gjord det och såklart så ska jag använda mig av /me men i detta läga gjorde jag inte de utan bara skrek att jag hade ont så tycker att jag inte borde vara den ända som borde bli bannad då jag rpa på skador och de andra inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för ooc in game och mil rdm och jag har lärt mig av mina misstag att jag inte ska göra något sånt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? använda /me ont i nacken eller /sme ont i ryggen eller så och rpat mer på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? att använda /me när jag krockar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka