Accepterad Gusman | Medlem ansökning [Skyle] (mr.cs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Argon

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gusman Kazantsev

Vad är ditt discord namn? Gusman#2942

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Strid och är 45 år gammal, Jonathan hade en bra barndom där han bodde som en vanlig svensk och fixa det mesta han ville ha själv, han har 1 syskon han bråkade mycket under sin barndom och där de var väldigt på varandra. Jonathan började sedan gymnasiet och hade inga tankar om att bli bli någonting speciellt men hans mål var att bli framgångsrik där han fantiserade om att arbeta med något där han kan hjälpa folk som tex advokat eller något praktiskt. Jonathan fick ett jobb som mekaniker för han hade inte orken att fortsätta plugga på högskola och gör allt för att bli bäst på de han vill bli bäst på, han varierar på olika yrken och blev polis sedan jobba på Meko sedan bennys och sedan sjukvårdare, han fastnade mest för Mekaniker och vill bli så bra han kan på det. Mekaniker genren har alltid lockat från barnsben där han redan som 7 åring fick hjälpa sin morfar att mecka med allt från båtmotorer till grävmaskiner, Jonathan tyckte verkligen detta var jätte kul och hjälpa sin morfar tills han fyllde 13 år då det förskräckliga slog till,
det var dagen när Jonathan hjälpte sin morfar då hans morfar rullade in under bilen de skulle kolla under men Jonathan råkade stöta till domkraften som trillade ner till hans morfars död.
personlighet är snäll, omtänksam, behandlar folk som han vill bli behandlad, gillar att arbeta och bra med personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med goda senario med sociala aspekt eftersom att jag själv tycker att jag spelar för att alla ska få ha roligt och ta vara av olika scenarion. Jag tycker att man inte hela tiden ska köra för att man själv ska vinna exakt alla scenario utan att man fortsätter på ett scenario bygger ut på det osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som sagt så behöver man inte alltid vinna, t.ex att man kan spela i ett scenario där det är en annan spelare som tar den "moraliska" vinsten i det hela, ett exempel kan vara ifall man har ett skjut scenario polis mot kriminell ibland så ska polisen vinna scenariot och ibland så kommer den kriminella vinna men det spelar ingen roll sålänge det var ett bra och välutvecklat scenario.

Hur hittade du Unive? YouTube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka