Accepterad Gusken12 | Medlem ansökning [Badil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gusken12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Gustavsson

Vad är ditt discord namn? diskmedel

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Seth Rydell och han är född och uppvuxen i Sverige han som bar så hade han aldrig en mamma och pappa dom lämnade honom när han vart nyfödd. När han växte upp så hamnade han i fosterhem, det bildades en orädd person, Vid 15 års ålden så blev han väldigt intresserad av motorer och motorcyklar. Hans största dröm är att bli mekaniker och åka runt på motorcykel. Han är väldigt speciell för att han har amputerat ena benet som klämdes när han voltade med en bil. I Dagens läge är han 27 år gammal. Nu längtar han efter att flytta in till en ny stad. Hans Hobby är att han är väldigt fotbolls intresserade han hejar på Malmö FF han går på alla deras matcher och han älskar att vara med sina kompisar och åka motorcykel och hänga. Han har en udda kläd still han har alltid på sig sin Malmö FF tröja och sina svarta jeans. Hams favorit mat är potatis med brunsås och köttbullar. Han har en bror som heter Jesper rydell och bor utomlands nu men kommer att flyta hem snar, seth längtar att få träffa sin bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och bra scenarion till serven samt roliga minnen som kommer sitta kvar länge. Har känt länge att jag vill byta server för att få bättre roll play och scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man behöver inte alltid vinna ett scenario för att det ska var kul utan man kan spela så att det blir roligt för båda parterna och båda parterna kan vinna eller förlora. Man behöver inte alltid spela för sitt egen vinst utan motpartens vinst i scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunt förnuft är när Man ska kunna ta beslut om vad som är rimlig och realistisk rp. Det bygger på rimlighet ,respekt och hänsyn till människor och omvärlden. Det innebär lagisk tänkande och vi ska tänka som i vårt vanliga liv som att vi ska värna om vårt liv och inte. Till exempel gå rakt på gatan och börjar slå någon. Man ska ha utgångspunkten att om man inte kan göra det i verkligheten så ska man inte göra det inne i spelet heller.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spleat på flera servers innan tilexempel nolife rp,valon och swevave innan. Har rollspeleat ungefär 1år .

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer var hyfsat aktiv på serven med det kan bero på hur mycket jag har i skolan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun, ändra ditt namn så du har samma på dc som på forumet, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka