Accepterad Gusken12 | Medlem ansökning [Adde56]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gusken12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Diskmedel

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Seth Rydell och han är född och uppvuxen i Sverige han som bar så hade han aldrig en mamma och pappa dom lämnade honom när han vart nyfödd. När han växte upp så hamnade han i fosterhem, det bildades en orädd person, Vid 15 års ålden så blev han väldigt intresserad av motorer och motorcyklar. Hans största dröm är att bli mekaniker och åka runt på motorcykel. Han är väldigt speciell för att han har amputerat ena benet som klämdes när han voltade med en bil. I Dagens läge är han 27 år gammal. Hans dröm är att öppna en motorcykel club och starta en affär där man säljer motorcyklar. hans största intresse utanför att köra motorcykel är fotbollen han går på match varje helg oavsett om det inte hans lag som spelar. Han har en bror som het Jesper Rydell och bor utomlands hos sin flickvän. Seth har inte sätt sin bror på flera år och vet knappt hur han ser ut. Han och hans bror bryter på finsk för att hans Mamma är halv finsk. Seth längtar tills han ska få träffa sin bror och Mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp till server samt att kunna utveckla server till de bättre. För att har flera års rp som gör att jag vet hur man rpar och hur man gör ett bra scenario och liknande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du ska kunna förlora och vinna scenario och utgångspunkten ska var att båda parterna har roligt och så samt att du ska kunna förlora scenario utan att bli sur eller liknande för att du ska inte tänka att bar för att jag förlorar kan man inte ha kul man kan ha jätte kul om man förlorar eller vinner. Samt att inte ha en vinn mantality så om du krockar till exempel så ska du inte köra vidare som inget ting har hänt utan att du ska rollspela på skadorna samt att bar ge upp! Samma med motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? till exempel Man ska använda sit eget omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk rp. Det bygger på rimlighet, respekt och Hänsyn. Det innebär lagisk tänkande och vi ska tänka som i vårt vanliga liv som att vi ska värna om vårt liv och inte till exempel gå rakt på gatan och börjar slå någon. Man ska ha utgångspunkten att om man inte kan göra det i verkligheten så ska man inte göra det inne i spelet heller.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har flera års erfarenhet inom rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka