Accepterad gurrawhy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bettan

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
15
Användarnamn: gurrawhy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef för gunnilas bilfirma

Vad heter du IRL? Gustav

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? ca 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har haft ett intresse inom bilar ett väldigt bra tag nu och det skulle vara en ära att få vara chef för det störta bil företaget i staden. Jag vill även bli chef för att det skulle vara roligt att skapa många jobbmöjligheter för nyanlända till staden så att man kan få sitt första fordon och att skapa sig erfarenheter inom stadens bilförsäljning. Jag har även velat bli en chef över något sorts företag som säljer fordon/tar hand om fordon som t.ex vianor. Det har inte funnits denna möjlighet på länge och därför känner jag nu för att detta är den perfekta tiden att få ta tag i mina drömmar. Jag vill även ha en extremt bra tid med mina anställda och kommer älska att umgås med dom jag anställer på firman. Jag vill även att folk som är anställda ska ha det bra och inte känna sig utstötta osv. Dom ska ha det bra ställt och få en bra lön sålänge inte kassan går ner för fort. Om jag märker att kassan skulle gå ner för snabbt så skulle jag ta kontakt med staffs direkt och sedan ta reda på vem det varit som begick tjänstefel, det kommer resultera i en kick från jobbet. Det är oacceptabelt att anställda skulle ge bra priser till kompisar för då skulle våran kassa sjunka snabbt och då kommer firman gå i konkurs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som bilförsäljare för ett bra tag sen. men anledningen varför jag slutade med det var för att chefen vid den tidpunkten gjorde inte sitt jobb så bra och behandlade inte sina anställda på det bästa sättet.

Berskiv din karaktär? Jag är en karaktär som är en helt vanlig svensson som bara vill ha det gött och leva upp till sina mål och drömmar i livet. Hans mamma och pappa gick bort när han var 7 år gammal och av den anledningen så bodde han hos en fosterfamilj upp tills han blev 19 år gammal. Vid 19 års åldern så hittade Gustav sig ett jobb och kunde därför flytta hemifrån och sköta sig på egen hand.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag från 13-16 20/21-02. Det kan dock finnas visa undantag då det kan hända att jag har andra saker inplanerade men i stortsett så spelar jag varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Multistaden kommer alltid finnas i mitt hjärta men jobbet skulle göra att multistaden blir en helt ny nivå från min sida och min motivation till att spela på servern ännu mer skulle stiga.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope, har aldrig gjort

Har du läst våra Regler? Ja, det är klart jag har läst dom noggrant

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka