Nekad GurraGun | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GurraGun

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Lindquist

Vad är ditt discord namn? gurragun_ kan inte byta så steam är gurragun alltdå utan understräck på slutet

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Jansson. 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd, skicklig förare och plikttrogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Jansson växte upp på landet och altid varit velat bli polis och nu har han kommit ifrån landet och ska satsa på polisjobbet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska vara bra på att säga till om någon gör något emot reglerna och ska själv följa reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst betyder att man ibland låter andra få övertaget
för att skapa bättre och mer realistisk RP. det handlar inte om att förlora, utan skapa en bättre scen till alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte men har sätt andra göra och de konsekvenserna vill man ju inte få.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man alltid ska visa respekt för andra spelare på serven altså inte kränka någon till exempel. måste också visa ansvar för serven alltså anmäla om någon gör något mot reglerna. man får inte heller vara rasistisk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar seriöst RP, spelar för bra scener och håller mig till reglerna. Hoppas ni ta in mig nu

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
kostar det pengar

Nekad
Anledning: Inte kompletterat sin ansökan i tid.

Du är välkommen att ansöka igen när du verifierat dig, du kan titta det jag skrev på innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka