Nekad GurraGun | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GurraGun

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Lindquist

Vad är ditt discord namn? gurragun_

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Glenn Andersson 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skämtsam, kan ändå vara seriös och driven.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Glenn Andersson är en 30-årig man från Göteborg med bakgrund inom militärpolis och väktaryrket. Han har alltid haft ett starkt rättspatos och en vilja att hjälpa andra. Nu söker han en nystart i en ny stad med målet att arbeta inom polisen eller annan laglig verksamhet. På sikt vill han bygga ett stabilt liv, utvecklas i sitt yrke och bidra till ett tryggare samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och respektfullt rollspel. Jag gillar att skapa trovärdiga scenarion, samarbeta med andra och hjälpa till att bygga upp bra RP för alla spelare. Jag är engagerad, lyhörd och följer serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan låter sin karaktär förlora eller hamna i underläge om det gör RP:t bättre och mer realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? en gång men det va inte så grovt råkade säga något man inte får så då fick jag en varning som sa att jag inte skulle göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man alltid ska visa respekt mot de andra medlemmar så man inte kränker eller säger någon nedvärderande kommentar. FEARRP vilket innebär att du inte är försiktig med ditt liv som tillexempel du bryr dig inte om du blir hotad och vet att du kommer dö tu tänker bara att du kommer ändå tillbaks till liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar seriöst och strukturerat RP, är samarbetsvillig och har lätt för att anpassa mig till olika scenarion. Jag respekterar regler, andra spelare och vill bidra till en positiv och engagerande spelupplevelse för alla.

Senast ändrad:
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
är färdig

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka