Nekad gurra_217 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra_217

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lundgren03/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? -Lundgrenn#1078

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Steffe Lundgren jag är 23 år gammal gillar att hålla på med bilar. jag är född i en fattig stad men fick min inkomst genom att fixa bilar och göra om dem. min dröm är att börja jobba på bennys då jag får göra om andras bilar och hjälpa andra. Steffe är en person som inte är kriminell och håller säg gärna undan bråk men backar sina nära och kära om det skulle hända något. Har är bra på att prata med folk och han är som sagt bil intresserad

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad eftersom jag har mycket erfarenhet inom det Svenska Rollspelet och har RPat i runt 3 år. Jag är en mycket seriös rollspelare med ett bra humör. Jag är alltid glad och är väldigt tacksam om jag får komma in här. Samt att jag RPar så realistiskt som möjligt. Och visar inga tecken på OOC. Jag har också läst reglerna på servern och kan dom nästan utan till. Jag är också rätt ärlig om det gäller till att jag gjort något fel. Jag är tacksam för all kritik. Brinner för RP och vill gärna spela på denna servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att känna att jag är en del av Multistadens Community på riktigt, och för att det kommer kännas mer seriöst då, vilket är vad jag vill. Seriös RP. Jag kan väldigt mycket om arbetet på Autoexperten och jag hade gärna velat börja jobba där igen. När jag jobbade på Autoexperten så gjorde vi extrema framsteg med företagskassan och det är ett bevis på att jag är bra på arbetet och väldigt aktiv.

Hur hittade du Unive? vänner och streams och har även spelat innan på servern, har även spelat inne

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bidra med en stark karaktär som många invånare i Multistaden känner till och tycker om. Jag har väldigt bra rollspel kunskaper och jag vet att jag kan bidra med en bra RP nivå i staden. Jag vill även självklart lära mig att bli en bättre RolePlay spelare och utvecklas inom min karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka