Nekad Gurra4178 | Medlem ansökning [Volle] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

berg2023

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198910233233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Berg

Vad är ditt discord namn? Gurra#6976

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Krut Nillson, 43 år gammal och upp vuxen i en stad i Norrland som heter Tornedalen. Hela Kruts liv har bestått av bilar och skruvade allt började med att Kruts pappa köpte en fyrhjuling till han vid 8 års dagen. Och efter det har han hållt på med crossar bilar motorcyklar och allt annat som går å skruva på. Drömmen Krut har är att en dag vara anställd hos merkonomen och driva glädje med hela hans hjärta. Då Krut gick i gymnasiet hade han ett X-trafik företag där han hade en liten verkstad på skolan som gick väldigt bra. Farsan var mekare och jobbade på ett gammalt autoexperten utanför torget. Nu är farsan död och vill fortsätta hans karriär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar verkligen serven och att spela rp är verkligen kul. Men jag är också uppen med att diskutera med andra medlemmar hur vi kan göra serven ännu bättre rp mässigt och allt sånt. sen tycker jag att jag är en väldigt aktiv spelare på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den bästa rp serven med mest spelare på och den bästa rpn och så mycket roligt folk de va dem som gjorde mig intresserad av serven

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom venner och att den har varigt väldigt rekomenderad på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra så bra rp so möjligt skapa bra stunder där man kan ha kul och tråkigt men framför allt ha kul med andra som spelar bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa ett bra Community med att göra alla glada och ha kul och att sprita min positivitet till alla jag träffar på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Jag spelar bara på unive..

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? OK

Tillbaka