Accepterad Gurra124352 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra124352

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: steam:110000150013ca8

Vad är din discord tagg? gurra1569

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbree

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-04 175245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sköt utan krim roll under ett scenario, vilket får mig låta som nån lalla lirare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var robbad grabben som robba mig sa "ta den här och så ska du skjuta dom framför" så vi stannar och pratar med en bil och då säger han skjut! skjut! jag var stressad och ville ej bli bannad för fear rp så jag gjiorde som rånaren sa. nu efter 1 och en halv månad senare inser jag att det var dumt av mig att skhuta utan krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som sköt utan krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte så bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjutit, gjort report eller hoppat support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta utan krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a men staffen visste ej det bakom liggande scenariot fick inte snacka me han eller nåt. men fortfarande mitt fel :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka