Accepterad Gurra124352 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra124352

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302524072/

Ditt Hex-ID: steam:110000150013ca8

Vad är din discord tagg? gurra1569

Vem var det som bannade dig? maionais07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 152146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lootade någons stash

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lootade någons stash bil för att jag var dum i huvedet jag ångar de jag har gjort men jag hoppas att jag kan få en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte en fealktig ban de var 100 procent mitt fel men jag hoppas jag kan få en till chans på servern jag ångar verkgligen de jag har gjort men snälla jag vill bara rpa igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg någon ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lyssna på grupptrycket och att bara gå där ifrån ist'llet för att loota

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig loota en stash bil igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka