Accepterad Gurra Is Vibin | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra Is Vibin

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968317794/

Ditt Hex-ID: 11000013c15a762

Vad är din discord tagg? Gurra Is Vibin#6288

Vem var det som bannade dig? Sniffax

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Halv-ooc ~Sniffax. Återstår: 1 dagar 23 timmar 31 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Sniffax bannade mig eftersom det var en liten OOC. Det kanske var korrekt isåfall fine, men visste ej vad jag skulle säga så formade det på fel sätt kanske då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på piren o snackade med vänner o då kom det en grabb med standard utseendet och standard kläderna. Han laggade fram o tbx o man hörde knappast honom eftersom han laggade. Då försökte jag förmedla till mina vänner att han kanske inte kunde kommunicera med oss på ett bra sätt o då formade jag det : Han verkar ha atmosfäriska problem eller något.. : Han ser ut o ha problem med det mesta egentligen... Sen gick det 10 sek ungefär sen blev jag kickad från servern och så stod det att jag blivit bannad för halv ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt men det kanske räknas som halv ooc genom att använda kodord.. Tycker i alla fall att jag borde fått en chans o bara en kick och inte ban... Jag tycker den var felaktig eftersom det är inget ¨kodord¨ jag hört någon använda det var därför jag sa det istället för ¨han laggar i hjärnan¨ eller något liknande. Sen tycker jag den är liiite felaktig eftersom han som bannade mig skrev att jag hade sagt något om hans hjärna ( hans dator ) vilket jag inte hade och det finns vittnen som tillexempel Queentiki som kan intyga det..

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad första gången jag körde RP o sen andra gången jag körde också.. Hade inte lärt mig hur allt funkade o pratade OOC utan att tänka på det. Jag personligen älskar att rollspela eftersom jag har sett en framgång i mitt RPande som tyder på att jag lärt mig av mina misstag och har liksom lärt mig mer med tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade lätt inte behövt kommentera det men kände väl tydligen att det var så viktigt eller något.. Vet inte vad som flög i mig egentligen.. Tänkte liksom inte ett steg före som jag har lärt mig göra..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag vet nu att jag inte ska använda mig av kodord eftersom det ej är ¨verkligt¨ om du fattar.. Det är liksom en slags OOC och jag ska inte göra det igen.. Ska tänka en eller kanske två gånger extra innan jag säger vissa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka