Accepterad Gurra. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: Gurra.

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med extremt mycket engagemang och aktivitet. Jag kommer att våga ta åtgärder o it låta folk slinka förbi när dom har gjort något fel. Mitt mål som staff är att få bort alla lallare o folk som enbart är på servern för att skjuta. Jag kommer vara väldigt hård som staff o ta åtgärder dir. Jag kommer som sagt vara jäkligt aktiv båda ig och i support har varit helper och ma innan så jag vet hur man gör. Jag vill även bli krim ansv för att jag känner att det området inte funkar så bra nu. Jag kommer svara på alla reports så snabbt jag bara kan så att spelarna får så bra hjälp som möjligt. Jag kommer satsa allt på de här jobbet så att alla får de så bra som möjligt. Jag kommer även ha extremt vårdat språk i support så att spelarna vet att man tar jobbet seriöst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag it tycker fungerar på unive är att det är alldeles för mycket skottningar o för lite kreativa scenarion. Mitt mål kommer även vara att krim rpn ska bli så bra som möjligt så att det kan vara så realistiskt som möjligt. För det är som sagt alldeles för mycket skottlossningar. Tycker även att aktiviteten på vissa jobb är dåligt så det ska vi se till at förbättra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja vi kan ta väldigt mycket hårdare åtgärder på gäng som bara är ute för att skotta. Känner att dom it bidrar med så mycket rp. tex vi kan sätta oss kan två o två o rå specca ett visst gäng o verkligen spekulera hur dom rpar sedan skriva ner det för att sedan ta åtgärder ifall det behövs.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionelt genom att ha vårdat språk och välutvecklat språk kunna mycket inom yrket så man kan hjälpa till mer. Jag tycker att det är extremt viktigt att agera proffesionelt för då visar man att servern är bra med staffs som bryr sig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt 7 timmar på vardagar, (måndag,onsdag,torsdag träning) Helger runt 12 timmar .

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år med pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp har varit ma o helper förut

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka