Nekad Gurra. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: Gurra.

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag känner att jag har tiden för det. Jag kommer satsa väldigt mycket tid på staff arbete så att alla lallare o personer som bara e här för att skjuta och it bidra med bra scenarion it finns kvar på servern. jag vet att jag hade passat som staff för att jag vågar ta åtgärder mot folk och it låta det glida förbi. Jag kommer ta tag i så mycket jag kan själv o it skicka vidare det för minsta lilla. Jag kommer vara väldigt engagerad och andvända mig utav moget språk så att det visar att staffs på unive är väldigt mogna o vet vad dom håller på med. Har varit helper o ma förut. Men blev borttagen som helper för att jag var på semester men nu känner jag att jag har tid för det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det skjuts alldeles för mycket och för lite väl utvecklade scenarion.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag o staff teamet kan fixa det genom att ta åtgärder på de gäng som it tillbringar med bra o roliga scenarion utan bara massa skott får konsekvenser.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffesionelt genom att andvända moget språk o kunna väldigt mycket om ämnet. Det är väldigt viktigt för mig att agera proffesionelt då att vara staff på unive är som att jobba på ett jobb irl och då måste man agera proffesionelt för företagets bästa.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Från 16:00-22:00 på vardagar fast med träning på onsdag måndag o torsdag, på helger många timmar om dan/kväll natt ifall jag it ska iväg

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år med pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit helper x1 o ma x2

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nae

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka