Nekad gurksallad14 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurksallad14

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Rorri#3075

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar
Måndag: 16:00-23:00
Tisdag: 15:00-23:30
Onsdag:15:00-23:00
Torsdag:14:00-00:00
Fredag:14:00-03:00
Lördag:12:00-04:00
Söndag:12:00-23:00

lov
Måndag: 12:00-04:00
Tisdag: 12:00-04:00
Onsdag:12:00-03:00
Torsdag:12:00-05:00
Fredag:12:00-02:00
Lördag:12:00-03:00
Söndag:12:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat ett tag och vart servervakt och kriminell sen sålde jag min dator och köpte ny så jag har börjat med rpn igen så har kört nån vecka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Unive: Spelaren har blivit bannad 13 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag som servervakt ska hålla problem spelare borta och dom som lallar,bryter mot regler. men en kick är för att dom ska lära sig sitt misstag så t:ex om jag skulle se någon bryta mot någon stor regel som inte jag kan ta dom för klippar jag och går till en högre uppsatt, jag ska gö de jobb inte en högre ska behöva göra, jag ska låta dom som har större rank än mig gö sitt jobb. sen dom som behöver en kick för att lära sig ger jag såklart ut de till dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag brukar se mycket lall,trams på olika ställen där inte staffs befinner sig men t:ex om jag som sv befinner mig där och ser de han gör så kan jag kicka han så han lär sig sitt misstag, istället för att andra spelare ska spamma /report och slösa tid på andra staffs som gör sitt jobb, jag kommer också kunna höja min rpnivå jag kommer kunna tänka på reglerna en extra gång, eftersom jag som sv ska inte bryta mot några regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t:ex att jag kickar folk utan anledningar typ som att kicka dom bara för att jag kan, eller att jag kickar flertals personer, Abuse är om t:ex jag dör i ett scenario och jag använder mig av mina perms till att ressa mig själv eller att jag revar mina vänner, eller använda toggle id i scenarion. helt enkelt använda mig av saker inte medlemmar har tillgång till, jag ska va som en vanlig medlem med mina perms, man ska inte använda sig av sina perms för att själv få fördelar i scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka