GURKISSEN
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430709342/
Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba
Vad är din discord tagg? Inloggad på mitt Alt konto men ska ha p denna c2an__
Vem var det som bannade dig? Harry
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej blev bannad för detta Connection rejected by Philip320's server:
Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤOch detta kan jag svära på min mamma om att jag ej har gjort jag var helt ny på dator visste inte ens vad support var. Var inte ens verifieierad i dcn antingen var de en korrupt staff eller så var det en fel ban!.ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: icdlly Regelbrott: Rasism (§ 1.2f) Mer detaljer: Säger N-ordet i support flertal gånger samt inkompetent Placerad av: Harry. Din nivå:
(7 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna) ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.
Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte ba me ngn i en bil så blev jag sedan bannad tror jag minns ej då jag de var 5 månader sen!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej såg ju va bannen handlade om de jag ej gjort så därför felaktig eller sp var det en korrupt staff som bannat fel person!
Svårt att veta. Men svär på allt jag har att jag ej gjorde de.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej vart bannad innan vad jag vet
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget de var ju en korrupt staff eller så var det felaktig ban!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja vet att man ej ska göra de men fortfarande ej gjort det!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba
Vad är din discord tagg? Inloggad på mitt Alt konto men ska ha p denna c2an__
Vem var det som bannade dig? Harry
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej blev bannad för detta Connection rejected by Philip320's server:
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte ba me ngn i en bil så blev jag sedan bannad tror jag minns ej då jag de var 5 månader sen!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej såg ju va bannen handlade om de jag ej gjort så därför felaktig eller sp var det en korrupt staff som bannat fel person!
Svårt att veta. Men svär på allt jag har att jag ej gjorde de.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej vart bannad innan vad jag vet
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget de var ju en korrupt staff eller så var det felaktig ban!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja vet att man ej ska göra de men fortfarande ej gjort det!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja