Accepterad gurkanmurkan.99 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurkanmurkan.99999

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gurra Qvist. Han är 23 år gammal och han gillar att spela fotboll. Gurra är en snäll person. Han gillar att prata med folk och hjälpa till folk. När Gurra va liten så ville han bli en fotbollsstjärna och donera massor av pengar till de fattiga. Gurra hade det tufft i skolan och hemma. Hans föräldrar brukade bråka hela tiden för att hans pappa drack alkohol hela tiden och det gjorde hans mamma ledsen och arg. Gurras pappa brukade slå Gurra när han va full. När Gurra brukade gå till skolan så vart han mobbad hela tiden och han var nedslagen av några i hans klass. Efter några veckor så sa han till hans mamma att han ska sluta med skolan och han ska fokusera på fotbollen. Han spelade fotboll hela tiden när han va ute i deras gård. Hans favorit lag är Barca och hans dröm är att spela i Barca.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp. Jag kommer att hålla ett bra ton när jag går runt och rpar. Jag kommer inte att lalla eller göra regelbrott och jag kommer att försöka göra roliga scenarion med folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda partnerna ska ha kul i ett scenario och jag behöver inte vinna ett scenario för de ska vara kul. Jag kommer att göra väl utvecklade scenarion som kommer att vara kul för båda partnerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft = logisk tänkande, powergaming 1 rpar inte på skador, powergaming 2 kör för makt o pengar, meta gaming du tar ooc saker ig, rdm random deathmatch, vdm vehicle deathmatch osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat på andra rp servrar och jag har spelat lite på unive som icke medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka