Accepterad gurkan002 | Ban överklagan (Albinyouknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurkan002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198255703002

Ditt Hex-ID: 1100001119c03da

Vad är din discord tagg? Gurka002#0333

Vem var det som bannade dig? Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming- stal bil av någon annan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej kanske såg ut som att jag stal en bil. men saken är den att det var min egna bil jag hoppade in i och åkte iväg med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kiille powergamade och stal min bil och stack iväg. så jag fick tag i mina nycklar och lyckades stänga av bilen. sprang ikapp och satte mig i bilen och drog iväg. just då vart jag bannad för powergaming?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban då jag verkligen inte gjorde något fel.. en kille kom fram när jag stod utanför bilen. hoppade i och stack iväg med min bil.
Jag lyckades få fram nycklarna fort och låsa den så han inte kom någon stanns sen tog jag tillbaka den och stack iväg, inget mera med det helt enkelt..

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bannad för krim utan krim. men jag har donerat för krim och allt är löst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat stängt av och låst bilen eller något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte har gjort något i detta senario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det är uppfattat

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka