Nekad Gurka123 | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurka123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138958541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Manne#2832

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 60dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism, uttrycker dig på ett rasistiskt sätt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror det blev en felaktig bann, eftersom jag själv inte gjorde något. Vi var ganska många i en grupp sen kalla en grabb mig för N-ordet sen gick alla på mig och trodde det var jag, sen blev jag bannad i 60dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på vianor och skulle fixa min bil, sen var det en grabb som hade rpat väldigt dåligt under hela kvällen och följt efter mig osv. Sen inne på vianor kommer det grabben fram och säger "Vilken ful bil du har din N.......er" alltså N-ordet. sen blir alla arg på mig för dom trodde att det var jag som sa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann eftersom jag inte gjorde något

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har absolut tagit lärdom av dom tidigare banns jag fåt. Men dom jag har fåt har typ varit "sunt förnuft"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att säga men, skulle försökt att rapporterat hans rpande tidigare under kvällen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt vad man ska säga. (inte mitt fel)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! förstår absolut, men tråkigt att bli avstängd i 2 månader från en server som är så bra

Du kommer inte bli unbannad då du ljuger i din överklagan, du får vänta ut din ban helt enkelt och lära dig utav ditt misstag. Det var du som uttryckte dig rasistiskt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka