Accepterad Nocce123 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nocce123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198773528899/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? noacv

Vem var det som bannade dig? Bobbilobbi1

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-12-21 125444.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej, de kanske antog att det var jag eller, så var de någon som skicka mitt ID till staffsen och så sa de att de vart jag som sa n- ordet så åkte jag på den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte helt för de var länge sedan, men jag var ny i själva fiveM och gick in i serverns med min vän, när vi kom in så var de någon som typ kom till oss och skulle köra oss till torget sen hoppade vi ut och då var vi i en stor folkmassa där en sa n-ordet och de vart jag som fick bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig och jag var bland en stor folkmassa och staffsen blanda ihop folket och då fick jag bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har aldrig fått en bann tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte helt, men jag hade kunnat gå där ifrån när jag hörde att det var hetsig situvation mellan de killarna som var där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska bete sig, jag säger ej nu att jag kanske ej har gjort något i och med de var as länge sen men man ska bete sig och kunna reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag kopplar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka