Nekad gurk_master | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurk_master

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? gurklord86

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: agut carlson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll blyg raggare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En lojal gruvarbetare som sliter dag och natt i serverns gruva välkänd för sitt hårda arbete och sin uthållighet Trots sin hängivenhet bär han på en hemlig dröm att en dag lämna gruvans mörker bakom sig och starta ett nytt liv i staden Där vill han känna friheten lämna dammet och hackan för att kanske öppna ett eget företag bli en del av stadens puls och äntligen leva det liv han alltid längtat efter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerande rollspel och jag prioriterar gemenskap och en positiv atmosfär på servern Med respekt för regler och andra spelare strävar jag efter att lyfta serverns RP och skapa en mer levande spelupplevelse

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte kan vinna i alla situationer för att det ska va logiskt i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit kickad tack vore att jag har suttit i bilarna när andra personer har brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: man dödar någon utan anledning POWERGAMING: att man typ krockat ett fordon men fortsätter köra. är också att man spelar för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror inte jag har något mer att säga som ni behöver veta

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka