Nekad Gurk Plockaren | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurk Plockaren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gurk_Plockaren/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cc2aa3a

Vad är din discord tagg? Gurk Plockaren#9354

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Tar emot importbil från korrupt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte eftersom att jag spelade som vanligt sen någon gång när jag skulle gå in så var jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror det var för att jag hade någon konstig import som var konstigt registrerad och därmed trodde han att det var något som inte stämde. Min första import var en bmw 760i som jag köpte för 10 miljoner och 1 koenigsegg sedan bytte jag den mot en drag evo som åkte extremt snabbt och bytte vidare därifrån och sedan efter ett tag så var jag bannad när jag försökte komma in på servern. Om jag blir nekad på banöverklagan skulle det iaf uppskattas att jag mer än gärna får veta hela backstoryn så jag kan försöka rättfå allting så jag kanske kan få någon chans att bli unbannad då jag gillar unive eftersom att ni både har mpnga spelare, sköna scripts och en extremt trevlig community

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte helt ärligt. Den kan vara helt felaktig eller så kanske den var 100% rätt placerad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte riktigt men jag tror jag har ungefär två stycken men jag vet att när jag väl fick mina avstängningar har jag alltid försökt ta lärdom av mina misstag så de inte händer igen eftersom det inte är roligt för någon på servern om man har en så kallad problemspelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte än så länge men jag hoppas att få veta ´för att kunna ta lärdom av det så att inget liknande händer nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Detta blir nog ungefär samma sak som förra frågan ett nej men jag hoppas verkligen att jag kan lära mig något av det så snart som möjligt för att kunna förbättra min rp och att inget liknande ska hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka