Accepterad Gurk Plockaren | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurk Plockaren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gurk_Plockaren/

Ditt Hex-ID: Steam:11000014cc2aa3a

Vad är din discord tagg? Gurk Plockaren#9354

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Tar emot importbil från korrupt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som verkligen inte är acceptabelt att göra. Jag tog emot en importbil från saras även faast jag visste att det var ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit emot en importbil från saras av någon personal där och sedan efter nån vecka tror jag så skrev sather till mig i pm att hoppa support omgående och efter nån minut svarade jag han och sa att jag inte kunde eftersom att jag satt på en resturang med min familj och sedan när jag kom hem så var det ganska sent på kvällen så somnade jag direkt och valde att hoppa support dagen efter när jag kom hem på kvällen för att det var det första läget jag fick att hoppa support. Då skrev jag i pm till sather att jag satt i support vänterum men han svarade inte och efter ett tag så lämnade jag support och bestämde mig för att gå ingame och hoppa support när han svarade men då märkte jag att jag inte kunde komma ingame och då skrev jag en ban överklagan och efter det har jag skrivit en ban överklagan lite då och då men jag har inte fått något svar som är bra för mig och därför skriver jag en till nu ihopp om att jag kanske kan bli godkänd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. bannen var absolut inte felaktig utan det ändå felaktiga var det som jag och han från saras gjorde. Jag tänkte faktiskt att jag skulle komma undan med det vilket var extremt korkat från min sida att ens tänka på att göra så varken om jag kommer undan med det eller inte. Jag kommer verkligen inte göra nått fel igen om jag skulle få en andra chans och kommer läsa igenom alla regler några gånger till även om jag blir nekad. Jag älskar vekligen unive och kommer förmodligen aldrig sluta försöka även om det är kört eftersom att det är den enda servern som har vettiga staffs, spelare med en bra community och bra scripts. Jag hoppas jag kan få en andra chans men förstår även om jag inte får det. Jag vill mer än gärna få bort den bilen jag inte förtjänade för att göra det rättvist och försöma ta åtgärder för det misstag jag begick

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg men jag tror att jag har två bans sen tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte tänka så jävla korkat och ha lite vett i hjärnan men det som jag gjorde är redan gjort och det finns inte riktigt något jag kan göra åt det nu vilket jag inte gillar alls men inte har något annat val än att godta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte tänka som en jävla idot framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Eftersom det nu gått ett halvår beslutar jag att ge dig en till chans, dina karaktärer har dock tagits bort och skulle du få för dig att göra detta igen då kommer du tyvärr inte kunna komma tbx.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka