Nekad Gurglarenn | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurglarenn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? gurglaren_123

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Andersson 63 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, framåt, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Janne växte upp i en liten stad med sina föräldrar som båda arbetade inom samhällstjänst. Från tidig ålder drömde han om att bli polis, inspirerad av sina föräldrars berättelser om att hjälpa andra. Han har alltid varit en social person och har många vänner. Under skoltiden var han aktiv i olika idrottslag och föreningar, vilket hjälpte honom att bygga upp sitt självförtroende. Janne är omtänksam och har en stark känsla för rättvisa. Han känner ofta press att leva upp till andras förväntningar, vilket ibland gör honom osäker och nervös. Trots detta har han en beslutsamhet att nå sina mål och göra skillnad i samhället. Han upplever också en viss rädsla för att misslyckas, men hans passion för att hjälpa andra driver honom framåt. Janne älskar att träna, särskilt löpning och kampsport, för att hålla sig i form och förbereda sig för polisutbildningen. Han är också intresserad av kriminalromaner och filmer, vilket ger honom en djupare förståelse för rättssystemet. Dessutom tycker han om att umgås med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och roliga scenarion, socialt rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan låta tex polisen "vinna" någon gång fall man är krim, eller tvärt om och inte bara sitta och böla i support för man "förlorade" i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deathmatch VDM Vechile deathmatch Fearrp copbait NLR Social rp Suntförnuft Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack ändå

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Varför skall man göra detta ? för att jag kan inte göra det mitt bankid är helt knullat och kan inte fixa det nnu tyvärr har redan försökt med detta.

Varför skall man göra detta ? för att jag kan inte göra det mitt bankid är helt knullat och kan inte fixa det nnu tyvärr har redan försökt med detta.
Du måste tyvärr göra det, det är från MOD+ detta beslut så mer än så kan jag inte göra. Men tänker du verifera dig eller inte för annars sätter jag denna som inakuell

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka