Accepterad Gunnar Gru | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gunnar Gru

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Gunnar Gru

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198415350139/

Vad är ditt discord namn? Skinkan#8356

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Jag heter Gunnar Gru och jag är 26 år gammal. Jag vill bli polis för jag tycker att det är roligt och intressant jobb. Jag har jobbat som polis och som ambulansförare i en annan stad så jag har testat på det. Jag vill hjälpa folk, stoppa bråk och vara vän med alla i staden. När jag kom in till staden fick jag hjälp av en polis som visade mig runt i eran fina stad. Nu känner jag till staden mycket bättre och jag kan hjälpa andra personer som är nya att hitta i staden. Jag tycker att polisen som hjälpte mig gjorde det på ett föredömligt sätt och jag tror att jag skulle passa in som polis hos er.

Varför ska just du bli whitelistad? För servern verkar vara väldigt bra det är mycket folk inne så man kan aldrig bli uttråkad. scripten är as nice asså aa allt ä bra med den här servern staffs är aktiva. asså jag kan inte säga så mycket mer för det går typ inte att förklara hur bra den är.

Hur många timmar har du på FiveM? 430 ungefär

Hur hittade du Multistaden? Kompisar och den är väldigt högt uppe

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon faktiskt

Tillbaka