Nekad Gunart Weisbach | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunart Weisbach

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sanjin

Vad är ditt discord namn? froggysnejin

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunart Weisbach 2000-11-22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Problem, Tuff bakgrund, Stora drömmar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Föddes i Tyskland som en ensam son. han har levt med sin mamma då hans pappa dog som ung, Han har alltid velat hjälpa sin mamma med ekonomin då det inte går bra så Gunarts mamma väljer att flytta till Sverige för en bättre framtid. men Gunart väljer fel väg. Gunart ville ha pengar och han ville ha det snabbt. Han pratade med andra ungdommar i hans ålder och han blev introducerad till något gäng, han kändde sig välkommen och speciell. De va som bröder förr honom. han valde att vara kriminell i hans full tida jobb men det skapade bara problem för han och hans mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har märkt att det fortfarande finns lite lall aktiviteter i servern samt lite RDM eller VDm som kan ske vid torget. Jag har spelat andra RP servers(engelska) så jag har lite erfarenheter kring det. Därför kommer jag bidra servern med mer RP och få Unive till den fulla RP servern den kan bli.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra det som motparten vill så länge de gynnar de. Till exempel i ett rån scenario, då måste jag har fear rp och göra de motparten säger så de får en vinnst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, innan på en 100k or die server som oftast inte bruka va så seriösa så råka jag köra på en person så han dog (VDM). Jag blev anmäld till staff och de gav mig en varning och har inte gjort det sen dess.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Om det är FiveM så har vi de klassiska som. RDM,VDM,FEARRP och POWERGAMING. om ni menar i eran DC så har vi självklart, användning av rätt chatter, vårlöst beteende och såklart att inte diskriminera andra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar RP, och tycker det är sån sjuk bra idée på gaming. och jag tror verkligen att jag valde rätt server då ni verkligen tar RP seriöst. jag har spelar mycket RP innan då de var på engelska servrar. Så jag har lite erfarenheter till RP reglerna.

Nekad
Anledning
: Nyligen anslutit sig till discordservern. Du får börja rollspela några veckor så vi staffs får perspektiv på hur du rollspelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka