Nekad EllerHur8 | Medlem ansökning [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EllerHur8

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? jag_131

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adouli Larsson, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Seriös, bestämd, motiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adouli växte upp med endast sin pappa som jobbade hårt för att kunna försörja sitt barn men också för att han ville göra samhället säkrare för sitt barns framtid, Adoulis pappa jobbade som polis och han var väldigt duktig på det jobbet, Adoulis pappa inspererade honom att också bli polis när han blev äldre vilket han är nu, han känner sig redo för att ta på sig ansvaret som polis för att gå i hans pappas fotspår och göra samhället bättre och lättare för övriga invånare och kanske även för hans eventuellt framtida barn då Adouli nyligen börjat få rätt på sitt liv efter att hans pappa försvann och han har börjat få tankar om att starta en egen familj. Efter att Adoulis pappa försvann från ingenstans med en oklar anledning så har Adouli behövt fokusera mycket på sig själv och om sitt mående och han har hållt sig mycket för sig själv och inte varit närvarande i staden, han kände att han behövde en paus från alltihop ett tag och sluta påminnas om alla glada minnen med sin pappa i staden, det betyder inte att Adouli har glömt vilket bra arbete hans pappa har gjort och han ser upp till sin spårlöst försvunna pappa väldigt mycket och vill nu i framtiden söka till polis som hans pappa en gång var.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå då jag är ganska erfaren av rp och speciellt denna servern framförallt då jag har spelat mycket på den förr, mina planer är att bli polis med min karaktär så att jag får uppleva många scenarion med andra spelare på servern för att ge alla de jag möter en så rolig och spännande upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vara självisk och endast spela för sin egen vinst som pengar osv. Genom att spela för motpartens vinst kan resultera i ett roligare och mer realistikt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft som innebär att agera som i verkligheten för roligare och mer realistiska scenarion på servern, sunt förnuft är som en bas till rp och för att det ska fungera. andra regeln är meta gaming som innebär att man inte får ta information utanför spelet som från discord för att använda det till sin fördel i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har som sagt varit medlem på servern tidigare men inte varit aktiv på ett bra tag på grund av att jag har haft lite fullt upp i verkligheten men nu har jag mycket tid att ägna åt servern vilket jag tänker göra.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka