Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039391557/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gulu
Vad är ditt discord namn? don97iman#4408
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1997
Berätta om din karaktär. jag ä 23 år gammal och mina intressen har alltid vart o köp o sälja saker , så att min karaktär liknar mer mot bussnise man karaktären. intresse är bilar , har hålt på med detta från start.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? gillar eran server och vill vara med utveckligen o hjälpa till med allt jag kan hjälpa åt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra server , stabila regler
Hur hittade du Unive? genom en vän som tipsa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? min karaktärs mål är vara nån stor person i servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Stor handlare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Gulu
Vad är ditt discord namn? don97iman#4408
Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1997
Berätta om din karaktär. jag ä 23 år gammal och mina intressen har alltid vart o köp o sälja saker , så att min karaktär liknar mer mot bussnise man karaktären. intresse är bilar , har hålt på med detta från start.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? gillar eran server och vill vara med utveckligen o hjälpa till med allt jag kan hjälpa åt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra server , stabila regler
Hur hittade du Unive? genom en vän som tipsa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? min karaktärs mål är vara nån stor person i servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Stor handlare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej