Nekad Guld Greven | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guld Greven

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198194420503/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? KLADD#6449

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Guld Greven) är rätt färgstrak, sticker ut lite utseende messigt, hänger med Jordi, Tom, Younes, Don Schampo. Mitt gäng som vi spelar gör missions o ba vibar. Försöker hålla min karaktär så mycket som jag skulle reagerat om jag var i spelet med lite kryddning såklart.

Varför ska just du bli whitelistad? Tänker att det kan vara najs för har fått höra från många mods att vårt gäng är najs för servern så känns som att detta kan va en bra grej att ha om man spelar mycket vilket jag o mitt gäng gör.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill bli whitelist för att senare kunna skffa ett gäng med mina kompisar så att vi kan ha ett hus tillsammans ge oss tillgång till att kunna utvecklas på servern

Hur hittade du Multistaden? Jag hittaden högst upp på FiveM serverana och tyckte att denna verkade vara en bra server, vilket det var

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att komma så långt som möjligt med mitt gäng och kunna klättra inom den kriminella verksamheten

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server för tillfället.

Tillbaka