Accepterad Guld Greven | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guld Greven

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194420503/

Ditt Hex-ID: 11000010df4eb17

Vad är din discord tagg? KLADD#6449

Vem var det som bannade dig? memmo

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? enligt memmo själv så lootade jag en kille, (han hade inget på sig och jag uppfattade de inte som fel att göra så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kill låtsades äga car dealer chipen vilket han inte gjorde, han blev ut eskorterad av en ordningsvakt, han började slå alla och jag följde med. den här killen som låtsades äga stället blev ned slagen av någon och jag gick in o kollade om han hade nåt vilket han inte hade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antar att jag förstår varför jag blev bannad, men jag tyckte de va en lite för hård ban, hade räckt med en varning så hade jag förstått att detta får man inte göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde kanske bara inte gjort nåt i den situationen, men jag har lärt mig av de i alla fall

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att det är rätt strikta regler vilket jag förstår i och med att de skulle vara kaos annars på servern. Jag ska hålla bättre koll på vad jag får och inte får till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka