Nekad guggovic | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

guggovic

King
Meddelanden
296
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Guggovic

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att hitta aktiva och snälla kollegor och göra så att alla som kommer in ska få vara med om bra kundbemötande och roliga/trevliga kollegor. Jag vill driva detta framåt genom samarbeten och utveckla rpn på servern. Jag bor själv på landsbygden så jag har lärt mig ett och annat om motorer. Jag kommer även göra det mer aktivt och förbättra priser,handböcker,klädkoder osv. Jag har mycket erfarenhet inom detta jobbet och jag är väldigt intresserad av detta jobb. Jag kommer även behandla alla kollegor rättvist och se till att alla kollegor behandlar varandra rättvist. Det ska vara en rolig miljö att jobba i samt känna sig belönad att jobba. Jag vill driva jobbet framåt på det sättet att man ska känna att så fort man går in på servern så ska man se fram emot att jobba och ha roligt med alla sina kollegor. Jag ser fram emot att driva detta jobb framåt om ni väljer mig !

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit delägare där innan,jobbat på meko och varit btr och även mekat mycket innan. Så jag vet mycket om saker och jag kan visa folk hur man gör och även göra guider och visa hur man kan driva stället framåt. Jag kommer även försöka hjälpa folk att bli bättre på att rpa i jobb rpn och sträva efter längre och roligare rp.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varje dag minst 8 timmar och jag kommer nog lägga minst 4-5 timmar av det på jobbet och sen är jag alltid aktiv på discord så där kommer jag också alltid finnas

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka