Nekad Guggebrr2 | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guggebrr2

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? guggebr

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rayan basil 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, charmig, hänsynslös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rayan Basil, 25 år gammal, växte upp i en kriminellt präglad förort där han tidigt drogs in i gänglivet. Han började med småjobb – langning, stölder, indrivningar – och byggde snabbt upp ett rykte som smart och pålitlig. Nu har han lämnat sitt gamla liv bakom sig och kommit till staden för att bygga något eget. Målet är att starta ett organiserat nätverk, använda lagliga verksamheter som fasad och på sikt ta kontroll över delar av stadens undre värld – diskret men effektivt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidrar till att ha kul sjuk rp och roliga gäng krig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du blir stoppad av polisen. Istället för att direkt logga ut eller försöka fly till varje pris, så spelar du scenariot trovärdigt – kanske erkänner du ett mindre brott, kanske försöker du snacka dig ur det – men du låter polisen få en chans att lyckas med sitt RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har tyvärr gjort det 1 gång men jag visste inte att man skulle skriva /me sen att jag fick ont av att krocka me bilen så jag har lärt mig att man måste rpa hela tiden och skriva /me i vissa senarion

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Värna om karaktärens liv. Powergaming (förbjudet). Metagaming (förbjudet).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 25 år gammal med erfarenhet av RP och gillar att skapa trovärdiga karaktärer och bra scenarion. Jag följer regler, respekterar andra och spelar alltid för att skapa roligt och seriöst RP – inte bara för att vinna. Målet är att bidra till bra stämning och utveckla min karaktär över tid.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka