Nekad GtaNerd | Medlem ansökning [Nilsis] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? glock$z#9598

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Ahmed Dul, han är 28 år. Han är en konstig och samma sätt vanlig person vanligtvis men han har börjat må sämre, hans mamma hade förlorat jobbet och är nu hemlös. Ahmed kände sig inte bra och ledsen för att han inte fick chansen att hjälpa Hans mamma för att han var fattig med. hans pappa dog i en flygcrash, hans mamma var med i en bilolycka men dem klarade sig utan väldigt dåliga skador, hans mamma satt på passagerarsidan fram och bilen dem krockade med en smäll på högra sidan där fram där hans mamma satt. doktorn fick en kontroll över kroppen för att titta skador men hon var inte så skadad, men sen när dem satt i väntrummet så kom en läkare och berättade att hans mamma hade avlidit på grund av skadorna, han blev nere och ledsen, taxi föraren kände sig skyldig , Nu många år senare så har han tappat skuldkänslorna, men tycker fortfarande att det var tragiskt. Ahmed är väldigt glad nu. Han har inte så många kompisar men hoppas på att få fler! Han hoppas på att han mår bättre . Han hoppas också på att få träffa sin brors kompisar så att dem kan bli hans kompisar så han får höra lite stories om Ahmed Dul!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Jag har hört mycket bra om servern och min vänner spelar här och vill att jag ska börja här och hört mycket bra om rp server . Jag har spelat här innan .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket roligare rp för båda scenario. Jag kommer också bidra med att tipsa om servern till mina vänner

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda scenariona ska vara roliga till exempel att jag blir kidnappad och då ska jag rp:a så att det blir roligt får båda personerna

Hur hittade du Unive? Min kompis sa till mig att joina han en dag och sen började jag älska det här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka