Accepterad Gsuper10 | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gsuper10

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gsuper10

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pog, Grevensson, 21 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. Generös, Omtänktsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Flyttade till Sverige från Norge pågrund av ett rån i Norge. Pog trycker i Sverige och hittade kärleken för landet. Han försökte söka jobb, men fick inte en ända interjuv. Tillslut valde han att fortsätta gatans väg här i Sverige och där är han nu. Pogs framtidsplaner är att göra så mycket pengar som han bara kan och sen leva livet, men problem uppstår han inte kan dra sig ut och där är han nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Man ska inte spela för att vinna alla scenarion. T.ex om jag blir rånad ska jag inte springa iväg bara utan kanske låta rädd och så. Alltså ska det bli rolig rp i alla situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna alla scenarion. T.ex om jag blir rånad ska jag inte springa iväg bara utan kanske låta rädd och så. Alltså ska det bli rolig rp i alla situationer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tyvärr. Jag har blivit liksom varnad några gånger och efter varje gång förbättras jag och förstå ännu bättre hur man fpr bete sig. T.ex blev jag bannad för lall igår och jag har försökt prata med några och begrippa meningen med det. Jag förstår nu att det var pågrund av jag spela för min egna vinst, men efter kolllade jag på några rp tips/fivem videos som t.ex en kille Conservancy. Jag begripper handlingar har konsekvenser och ska nu i framtiden bara bidra till positiv energi.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man döda någon utan en anledning som kan vara riktigt irriterande och första t.ex ett scenario elle pågående rp scenario.VDM är att man använder sin bil som ett vapen och kör på folk bara för att förstöra och döda dem utan bakomliggande anledning. Fearrp att t.ex inte bryr sig om sin karaktärs liv. Ett exempel inspirerat av era regler då är att om någon rånar en med vapen kan man inte bara springa iväg. Det tror jag inte dem flesta i verkligheten hade gjort.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag vill säga några saker. För det första ser jag servern som en långsiktig server och vill bidra till communityt. Dessutom jag går fotfarande i skolan och har mer tid för att vara inne på servern än t.ex vuxna med fulltidsjobb. Min dröm ett tag har varit att kunna bidra till ett community och jag ser perfekta chansen här. Btw ha rjag faktiskt gått i teater som mindre.(Jag va medlemm i julas, men hade saker i verkliga livet att handkas med så nu är jag tillbaks)

Vidare till intervju

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka