- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 7
Berätta vad som hände Jag var i humane då jag följde efter nåra som flytt från mig (boss i ett opp gäng) Sen när vi står i en shoutout så dör jag, min mamma har sagt i 15 min att jag måste stänga av när jag dör. så då kommer hon och stänger av så fort ja dör. därmed c logg och jag fick inte gå in igen eller snacka support
Tar du ansvar för det du blev bannad för? absolut. Jag har inte några ursäkter utan det är mitt fel jag hade kunnat backa ur och skita i det men istället fullföljde jag.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat skita i att gå dit och skotta jag hade kunnat backa ur och skita i det. Jag hade kunnat undvika ban på så sätt och jag ångrar mig genuint väldigt mycket.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag är en genuin spelare med bra rp som har många vänner och bidragit med mycket till servern både en del av gemenskapen och mycket pengar. Jag ångrara mig otrolitg mycket och vill tilbaka
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar