- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 7
Ban-referens
fivem-däcket-1tsc — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Polisen har trafikstopp sedan har han ej körkort och då försöker han köra iväg då drar man ut han och riktar tazer och avlossar ett skott, han rpar ej på skador och sedan så riktar man mot han igen och han hoppar in i sin kompis bil och kör iväg
Bannad av: TurboHulken_
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var i en bil med min vän vi blev stannade av polisen Jag väljer att feara för vapnena och lite pwg eftersom att jag får ej ont av tazern.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? absolut, Som sagt i support i förra överklagningar tar jag 100 % ansvar över mina handlingar, som ni nog redan vet ville ju jag inte att något av detta skulle hända men jag står för det jag gjort.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat stanna tatt upp mina händer och bara rpat på det rimliga
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag är en genuin spelare med mycket tid och pengar nedlagt på denna server och jag är redo att förändra mig för unives skull jag vill anpassa mig.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar