Mike6
Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-avgasen-r85g — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: Är kidnappad i en cell och säger käften till 2 grabbar som riktar mot honom sedan säger han busunge medans han är halvt medvetslös
Bannad av: TurboHulken_
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Först och främst så körde jag bil runt torget och så kommer det en athenas bil bakom mig och kör rätt in bakom mig så att bilen går sönder och den går inte igång, jag säger jag löser detta till honom men han är kvar och kidnappar mig och sedan tar dem mig till källaren och säger att jag ska sätta mig på en stol men det gick inte för mig och då kallar dem mig är du cp mm och då blir jag arg och säger ifrån.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för det jag gjorde, Jag förstår att mitt beteende bröt mot reglerna och jag ber om ursäkt för det. Det var inte rätt av mig och jag kommer inte göra om det. Om jag får kommer tillbaka innan 7 dagar kommer jag följa reglerna och bete mig bättre i spelet
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att bete mig när jag har riktat vapen mot mig och inte svära mot dem om dem riktar mot mig samt rp livrädd för det är på liv och död. Samt vara tyst när jag r medvetslös även hur arg man än blir.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att från början tycker jag att det är deras fel att dem kör in i mig så bilen går sönder och jag kan inte ta mig där ifrån och tycker det inte finns någon anledning till att dem kidnappar mig för att jag hade inte gjort någonting alls från början.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja