Accepterad growmaster05 | Ansökan till servervakt [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

growmaster05

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
13
Användarnamn: growmaster05

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005

Vad heter du på discord? GrowMaster_YT

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar: 15:00 till 21:30/22:00. Helger: oftast 10:00 till 18:00 med nårgra pauser. men brukar vara olika bro på vad jag har för mig irl.

Varför ska just du bli servervakt? jag är riktigt aktiv på multi och jag är väldigt populär i kommunitytt och folk ser upp till mig och jag har mycket rp experience så jag vet ganska tydligt och klart när det är någon som gör ett fel eller inte. och För att jag upplever när jag rpar att mycket personer under många scenarion gör flera rp misstag och jag ser alltså bara allmänt mycket folk som spelar på multi för att det är mkt folk och inte för att ha en seriös rp karriär. Så det är därför jag vill ta ett steg in och reda upp det mesta av detta och kicka folk som förstör folks scenarion och folk som t.ex är i bilfirman och gör olämpliga saker ( t.ex rdm, vdm ) så att de blir en bättre rp och stämning på servern.

Varför vill du bli servervakt? För som sagt att göra servern till en mer seriös plats där jag kickar personerna som förstör för servern och det kan påverka servern ganska mycket som kan leda till att spelare som är nya kanske tror att denna servern inte har så hårda regler och seriösa staffs och servervakter så de tror att man kan lalla. Det är därför jag vill bli servervakt för att jag tar rpn seriöst och att jag vill göra servern till en bättre plats med att få bort alla som förstör för den.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka