- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-avgasen-qtv1 — FiveM, Utgår 2026-03-12
Anledning: snacka om ens ålder och förolämpar
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade tagit en bil i sandy som tog längs med vägen i skogen för min bil gick sönder jag tar den sen kommer hon som äger bilen och jag hoppar ut ger henne bilen sen 10 min senare i ett sceanrio blir jag kickad ta inte min bil igen vilket är skit dålig rp jag taggar henne i gennerelt och skriver värför kicka du mongo vilket var väldigt dumt sen skrev jag du är 26 år och kickar för någon tar din bil har du inte bättre saker för dig vilket var dumt och taskigt mot denna individ
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar och det ska inte hända igen men jag och redbull snackade i support och han sa kommer inte ta åtgärder men gör du detta igen så får du ban sen drar han ut mig när jag skulle säga förlåt och 15 min senare bannar han mig vilket jag tyckte var oskönt och konstigt.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? bara låta det vara eller hoppa support om jag tycker det är ett regelbrot av motparten
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag kommer ej skriv aooc igen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja