- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-däcket-22ie — FiveM, Permanent
Anledning: kallar mig muffsi
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →
Berätta vad som hände såhär började hella situationen jag hade snot en äldre kvinnas bil inne på fivem uppe i sandy på avskilt område jag kör ner i staden med en vanlig svart dålig import hon letar upp mig genom gps trackern på m jag hoppar ut direkt och hoppar in i mina vänners bil så hon tar sin bil och jag kör därifrån.
En kvart senare så blir jag kickad för ta inte min bil vilket jag tycker är oerhört dålig rp och eftersom det var mitt i scenario blev jag lite arg för jag trodde jag skulle åka för c logg så då väljer jag att tagga hon eller hen i discord och skriva vad gör du värför kickar du mongo för man kan inte kicka utan att ha en bra anledning.
sen kallar redbull in mig i support och säger värför hetsar du ooc och så svarar jag har inte hetsat jag anser inte detta som hets då säger han okej jag ger dig varning men ser jag detta igen så blir det ban jag säger ja okej förlåt sen drar han ut mig när jag pratar.
1 timme senare efter restarten ser jag att jag blivit bannad för hets ooc vilket jag tyckte var märkligt då jag trodde redbull var en man som stog för sina ord jag väljer då att hoppa support och vilja prata med han men bemöts av en väldigt dålig attityd jag säger inte att jag hade den bästa attityden direkt men det var inte hög kvaltite av någon av oss.
men jag accepterade bannen sen och skulle vänta ut mina 3 dagar sen skriver jag med en grabb som och vi snackar lite jag har en redbull flaska som gick sönder så jag spillde över tangentbordet då skrev jag fitt redbull i hans pm han satt samtidigt och skärmdelade i krim vc och några i mitt gäng hade hoppat support på några i hans gäng så nån i hans gäng tog skärmbild snabbt på vad det bara stog där och inte hella bilden vilket jag tyckte var märkligt och om det hade varit emot dig redbull då kan du inte banna för det har inget med unive att göra detta är privata pm liksom säger jag n ordet i ett privat call med en polare kan jag inte få ban för rasism på unive för det har inget med unive att göra
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar inte ansvar för att ha kallat redbull_02167 för muffsi men jag skrev att märket redbull var muffsi eftersom deras vattenflaskor gick sönder lätt jag har bevis på att jag har en redbull vattenflaska hemma om det kommer hjälpa så allt detta är ett rent missförstånd helt enkelt jag tycker detta är väldigt tråkigt hur detta har utformat sig om jag ska vara ärlig men jag har försökt hålla kontakt med dig i pm redbull och lösa det men du svarar du ska blocka mig .
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig från den första banen att inte tagga någon i general och fråga värför den kickar utan anledning och kalla hen för mongo men p banen är felaktig den kan jag ej få ban för ifall det hade handlat om redbull men det värsta är att det hanlade inte ens om redbull men jag vet inte riktigt vad jag skulle gjort annorlunda för det handla inte om han
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans för att jag har inte kallat redbull för något i sammanhang med unive eller i hans pm så jag har inte brytit mot någon serverregel.
som sagt ifall jag säger n ordet i privat call med mina vänner får jag p ban för rasism då det kopplar liksom inte tycker jag borde få unbann och få tillbaka mina roller.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja