Accepterad Grodis99 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodis99

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? eddiemedskruven_93622

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Bengt Christersson och är född den 2001-05-07

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, snäll och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Bengt Christersson och jag hade det ganska tufft när jag var ung, liksom jag bodde i en liten by där det var mycket gäng kriminalitet och sånt. Folk försökte få med Bengt in i gäng kriminalitet men han vägrade, han ville inte att hans mamma skulle se han som en dålig person och han ville inte att hans mamma skulle se att han skulle gå den vägen, istället så följde han sin pappas väg, hans pappa var en bilmekaniker, han kunde massor om bilar och han har hållit på med bilar hela sitt liv, några år senare (ungefär vid 19 års åldern) så fick han sitt första jobb. hans första jobb var att han höll på med att diska, han hatade de jobbet. han ville vara bilmekaniker. 5 år senare. (nutid) Bengt jobbar just nu med att fixa bilar och hans dröm med livet är att åka runt i en snygg Lamborghini och hans framtida jobb är att vara bilmekaniker och leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en realistisk role play. Jag gillar att roll spela. Jag har spelat roll spel rätt länge så jag tycker att jag har en realistisk roll spelande. Jag tycker att de e riktigt kul och roll spela och jag gör det ganska ofta på min fritid. Jag kan hjälpa andra personer som e nya och få dem en riktigt bra role play.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om nån till exempel håller vapen mot än så ska man liksom lyssna vad personen säger, om dem säger till exempel "ta upp händerna" så ska man göra det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad för VDM en gång och jag tänker inte göra om det. det var dumt av mig att göra det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Deathmatch. det betyder att man inte ska använda våld utan någon bakgrund. Powergaming innebär att säga aj och roll spela skadorna. man ska alltså inte bara köra ifrån direkt och låtsas som ingenting har hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det enda jag kan säga mer är att jag kan bidra till en riktig realistisk role play o kunna ha kul för andra folk också.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka