Accepterad groda75 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

groda75

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? pms.dxsh

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karaktären heter Björn Forsberg och han är född 2002-09-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omtänksam och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min käraktär heter Björn och hans efternamn är Forsberg. Han var i en tuff situation när han var liten, de var kriminella i hela byn och byn heter Björkvik. Det var flera äldre som nästan fick han att gå med i ett kriminellt gäng men han ville inte. han gjorde allt för att inte komma in i ett gäng. hans mamma gav dem pengar för att låta han va men dem slutade inte va på han. Men efter ett tag så skulle Björn flytta till Norrköping. Innan han skulle flytta till Norrköping så var de kriminella personer som var runt 16-25 åldern som var vid hans dörr, hans pappa gick fram till dörren medans Björn och hans mamma gömde sig i Björns rum. när de hör dörren stängas så går dem ut ur hans rum och allt verkar vara helt okej. Björn fortsatte packa ihop alla sina grejer och var beredd på att åka till Norrköping för han ville verkligen inte vara kvar i Björkvik. Han är framme i Norrköping och sen han flyttade till Norrköping har allt varit bra. Björn Forsberg är just nu 25 år gammal och hans intressen är att vara bilmekaniker som sin far. han har känt sin kärlek för att mecka bilar sen han var runt 13 år gammal och han har känt de sen dess. Björns framtidsplaner är att åka runt i en snygg Lamborghini och hans framtida jobb är att vara bilmekaniker och leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en realistisk role play. Jag gillar att roll spela. Jag har spelat roll spel rätt länge så jag tycker att jag har en realistisk roll spelande. Jag tycker att de e riktigt kul och roll spela och jag gör det ganska ofta på min fritid. Jag kan hjälpa andra personer som e nya och få dem en riktigt bra role play.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om nån till exempel håller vapen mot än så ska man liksom lyssna vad personen säger, om dem säger till exempel "ta upp händerna" så ska man göra det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag och min polare på unive åkte runt och då kom han på en ide att köra in i folk som bara går på sidan av vägenm vilket är VDM och jag tänker inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Deathmatch. det betyder att man inte ska använda våld utan någon bakgrund. Powergaming innebär att säga aj och roll spela skadorna. man ska alltså inte bara köra ifrån direkt och låtsas som ingenting har hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat lite RP inann både på denna staden och på andra städer och nu har jag börjat komma in i den hära staden alltså unive och då skulle jag gärna uppskatta om jag kan bli medlem så jag kan hjälpa till och styra i staden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka